Friday, July 15, 2011

Random Shmandom!

  • Atok is hospitalized in Pontian. Supposedly this weekend ade kenduri kt kampong..Hope atok dh boleh discharged by then. Rindu atok!
  • At 25w2d, first time nampak perut ‘bergelombang’. Little one’s kick (or punch) is getting more obvious now. Can’t help to smile each time it happened
  • Manage to record a video of the ‘gelombang’ last night. Bape kali take baru dpt….each time I felt dia active, I grab my phoneand tried to record…and the little one ni pon cam tau je mama dia nk record, terus senyap….pfffttttt…ape la syg mama ni..
  • Currently craving for Shepherd’s Pie…teringin nak buat, tapi malangnye we don’t have any oven at home. Mule la mengada pikir nk beli oven. Pakai nye ntah bape kali je kang…Hmmmm
  • Speaking of food, aritu crave for durian..nasib mmg musim kan...beli kt KipMart, fuuuhhh...mmg terbaik ah...thanks syg!
  • Work wise lebih tenang at the moment. Tu yang masa kerja asik tgk jam…dok tunggu waktu balik je…muahahha…tak best la pulak bile tak busy ni….ceh ko fana…busy tak suke, tak busy pon kecoh lagi.
  • Am having second thought on having the trip to KL for the Parenthood Expo. Takut objektif sebenar tak berapa nk berbaloi.Tapi sedapkan hati dgn kata, tak pe laaa….lagipon maybe this is the last time kami dpt travel berdua jauh²…pas ni, InsyaAllah dh bertiga…Plus, rasanya sejak kawin, ini je la kot the only time kitorg pergi somewhere out of JB berdua…selalu mesti dgn family….Honeymoon? Jgn tanya! *sedih*
  • I sometimes wish that hubster is more sensitive with what I’m going through and take in more initiative to learn/understand more. Not that he’s not. Infact he’s such a great sport and help throughout this journey. Tapi, entahla eh…emo ibu mengandung ni mmg susah nk diagak. I’m not blaming him thou.
  • Mula rasa cepatnye masa berlalu. I’ll be in my 7th months thru out ramadhan, 8 months throughout syawal, abes raya, bermakna dh 9 months I harus dh bersedia utk pop out.erk!
  • Lately ni asek terbayang makann yg ber’cheese’….nk naan cheese la, pizza la, lasagna la…hmmm..sedap nye kalau dpt…..
  • As at 26 weeks ni, I still can wear my watch, wedding and engagement ring! Kirenye tumbesaran lebih bertumpu pd kawasan 3 B sahaja – B*obs, Belly and Butt! Muahahahha
  • Baju tak payah cerita…tinggal bape je yg muat. Mmg layak pakai maternity wear je skrg. Tu pon ade 3 helai je. Dok rotate itu je la gi keje. Nk beli byk2, mahallllll…eh eh..baju kurung masih ade yg boleh pakai…so ok la…tapi bile nk jln2 tu yg problemo tu.
  • When I stand straight, I couldn’t see my own feet!


 

No comments:

Our E-Invite by WeddingKami